ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

3 تير 1403

 

مدارک ثبت نام ازمون استخدامی تامین اجتماعی

داوطلبان پس از اینکه از شرایط ثبت نام آگاه شدند، لازم است اقدام به جمع آوری مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنتی کنند. شایان ذکر است که در این مرحله دقت لازم را داشته باشید زیرا هرگونه اشتباه در فرآیند ثبت نام اینترنتی و درج اطلاعات، می تواند مشکلات بسیاری را برایتان فراهم کند و مسئولیت تمام مراحل ثبت نام صرفا برعهده داوطلب می باشد. چنانچه تمایل داشته باشید می توانید مراحل اینترنتی ثبت نام ازمون خود را به کارشناسان موسسه مشاوران برتر واگذار نمایید. برای ثبت نام اینترنتی مدارک زیر مورد نیاز می باشد.

  • عکس 4 × 3 (مربوط به سال جاری و بدون خط خوردگی و اثر مهر و منگنه)
  • مشخصات کارت ملی و شناسنامه
  • مندرجات گواهی فارغ التحصیلی
  • آدرس و کدپستی
  • شماره تماس ثابت و همراه
  • کد سهمیه (در صورت داشتن سهمیه)

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

برنامه ریزی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

3 تير 1403

مشاوره آزمون استخدامی تامین اجتماعی

گفت و گو با افراد کاربلد همیشه راه گشاست! زیرا شما بدون نیاز به آزمون و خطا کردن و به محض شروع، در مسیر صحیح قدم بر می دارید. در ایام دورتر برای مشاوره و گفت و گو با متخصصین بایستی حتما در مرکز مشاوره و در زمان تعیین شده، حاضر میشدید اما اکنون اینگونه نیست! شما می توانید در هر زمان و مکانی مشاوره تلفنی بگیرید. مشاوره به صورت آنلاین، چت و تلفنی جایگزین جذابی برای مشاوره حضوری بوده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و شما می توانید به راحتی از تجربیات کارشناس ها و متخصصان به صورت تلفنی استفاده کنید.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

بهترین مشاوران آزمون استخدامی تامین اجتماعی

3 تير 1403

بهترین مشاوران آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

در ایام دورتر استخدام شدن، به جهت تعداد متقاضی کمتر؛ آسان تر از امروز بود! امروزه باتوجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و غیردولتی، استخدامی در سازمان های دولتی، به یک آرزو مبدل گردیده است. با این حال، استخدام شدن در هر سازمانی و قبولی در هر آزمونی، نیازمند آگاهی از چم و خم آن آزمون می باشد. ممکن است شما برای اولین بار اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی نموده باشید، اما مشاوران ما سالیان سال است که داوطلبان را در مسیر استخدامی تامین اجتماعی، همراهی می کنند. به شما همراهان نیز پشنهاد می کنیم به جای آزمون و خطا کردن و صرف هزینه و زمان در مسیر اشتباه، با مشاوران کاربلد همراه شوید.

 

 

 

 

منبع: بهترین مشاوران استخدامی تامین اجتماعی

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

2 تير 1403

 

کنکور کارشناسی ارشد از جمله آزمون های مهمی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبان زیادی جهت قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیازمند شرایط لازم و مدارک خاضی باشد به طوری که در صورت ناقص بودن مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی کنکور ارشد امکان شرکت داوطلب در این آزمون وجود نخواهد داشت. در مقاله ای که ارائه داده ایم، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت اطلاع شما عزیزان درج شده است.

داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند از مدارک لازم جهت ثبت نام اطلاع یابند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و... مشترک می باشد و داوطلبان می بایست تمامی مدارک لازم را برای ثبت نام آماده کنند. در صورتی که داوطلب هنگام وارد کردن اطلاعات و مدارک خود در حین زمان ثبت نام دچار اشتباه شده است، می تواند در موعد تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید. در ادامه مقاله مدارک لازم جهت نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد را ارائه داده ایم.

  • اطلاعات شناسنامه و کارت ملی
  • اسکن عکس داوطلب با ویژگی های (سایز عکس 4*3 یا 4*6، حداکثر 70 کیلوبایت، تمام رخ و حجاب کامل، واضح و بدون لکه و خط خوردگی، حداکثر اندازه عکس 400*300 پیکسل و حداقل اندازه 300*200 پیکسل، فرمت jpg)
  • اطلاعات مربوط به نظام وظیفه داوطلبان آقا
  • اطلاعات محل سکونت و کدپستی
  • اطلاعات تماس داوطلب (شماره تلفن ثابت وتلفن همراه)
  • خرید کارت اعتباری ثبت نام
  • اطلاعات مدرک تحصیلی دانشگاهی داوطلب
  • کد پیگیری سهمیه
  • کد پیگیری اتباع برای داوطلبان غیر ایرانی

 

 


 

منبع: مدارک ثبت نام الکترونیکی کنکور کارشناسی ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

2 تير 1403

 

بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی با شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، اقدام به نام نویسی در این آزمون می کنند. داوطلبانی که دارای ضوابط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باشند می توانند به سایت سنجش مراجعه و اقدامات لازم را جهت نام نویسی به عمل آورند. گاهی اوقات افراد با موانع و مشکلاتی در وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود مواجه می شوند.  در این مواقع سازمان سنجش با در نظر گرفتن مهلت ویرایش اطلاعات به متقاضیان این فرصت را می دهد که نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم به موضوع ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بپردازیم.

داوطلبان بایستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

همانطور که می دانید باید قبل از اقدام به هر گونه عملی در خصوص شرکت در آرمون ارشد، آگاهی کامل داشته باشید. از این رو پیشنهاد می شود که دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه کنید و از تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابید. پس از مطالعه دفترچه و آماده کردن مدارک لازم به سایت ثبت نام کنکور ارشد مراجعه کنید و با دقت کامل مدارک خود را بارگذاری و اطلاعات لازم را ثبت نمایید. در صورتی که دچار خطا و اشتباهی در وارد کردن اطلاعات خود شدید، می توانید در بازه های زمانی که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

بازه های زمانی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد:

  • همزمان با زمان ثبت نام آزمون ارشد
  • همزمان با تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد
  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

متقاضیان می توانند در این سه فرصت یاد شده به سایت سنجش مراجعه کنند و در صورت نیاز اطلاعات خود را ویرایش نمایند. باید این نکته را در نظر بگیرید که وجود هر گونه اشتباه یا بی دقتی در مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، ممکن است که باعث رد قبولی شما شود. شما عزیزان برای ویرایش اطلاعاتی همچون (نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل، معدل دوره کارشناسی و...) می توانید در سایت مورد نظر اقدام نمایید.

 

 

 

 

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد

نحوه قبولی کنکور کارشناسی ارشد دامپزشکی

30 خرداد 1403

نحوه قبولی کنکور کارشناسی ارشد دامپزشکی 1403

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد باید در قدم اول دفترچه ثبت نام ارشد را دانلود کرده و مطالعه کنند. شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد، مدارک ثبت نام کنکور ارشد، زمان نام نویسی کارشناسی ارشد و مواد و منابع آزمون مقطع ارشد، از مواردی هستند که داوطلب باید با مطالعه دفترچه نام نویسی نسبت به آن ها آگاهی یابد. داوطلبان در هنگام مطالعه دفترچه ثبت نام، به احتمال زیاد با دسته ای از رشته ها به نام رشته های شناور روبه رو می شوند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله به داوطلبان کنکور ارشد، امکان شرکت در دو رشته امتحانی را می دهد ولی داوطلبان مجاز به انتخاب هر رشته ای تحت عنوان رشته امتحانی دوم نیستند. داوطلبان برای رشته امتحانی دوم خود تنها مجاز به انتخاب از بین دسته ای از رشته ها به نام، رشته های امتحانی شناور هستند که لیست آن ها همانطور که گفته شد در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد درج شده است.


 

 

منبع: نحوه قبولی ارشد دامپزشکی

زمان برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی

30 خرداد 1403

 

داوطلبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی بایستی در ابتدا اقدام به ثبت نام اینترنتی آزمون نمایند. همانطور که می دانید ثبت نام هر آزمونی مشروط به داشتن شرایط آن آزمون می باشد. پیشنهاد ما برایتان این است که قبل از اقدام به ثبت نام اینترنتی، به مقاله (شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی) مراجعه کنید و از دارا بودن شرایط، مطمئن گردید. پس از نام نویسی در آزمون، نوبت به برنامه ریزی و پشتیبانی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و مطالعه منابع مورد نیاز شرکت در آزمون می رسد. 

پس از انجام مراحل فوق الذکر بایستی در تاریخ 31 فروردین ماه 1403 که زمان برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی می باشد، با سایرین به رقابت علمی بپردازید. توجه داشته باشید که برای شرکت نمودن در آزمون ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه می باشید که این کارت 3 الی 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، بر روی سایت ثبت نام بارگذاری می شود. شایان ذکر است که محل برگزاری آزمون نیز با توجه به آدرس محل سکونت مندرج در فرم ثبت نام تعیین می شود و بر روی کارت ورود به آزمون، درج می گردد. طبق اخرین اطلاعیه، آزمون استخدامی تامین اجتماعی بار دیگر در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد. در صورت انتشار اخبار دقیق تر، مقاله حاضر به روزرسانی می شود.

 

 

 


منبع: زمان برگزاری استخدامی ارگان تامین اجتماعی

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

30 خرداد 1403

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

برای ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی بایستی به سایت ثبت نام مراجعه کنید. چند سالی است که سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی، سایت جهاد دانشگاهی می باشد. علاقمندان بایستی به سامانه مذکور مراجعه کنند و با درج مشخصات و شماره کارت بانکی، اقدام به خرید توکن پرداخت نمایند و سپس با ورود به سیستم ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند و در نهایت نیز کد رهگیری ثبت نام خود را از سامانه دریافت کنند. به طور معمول، همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام توسط سایت جهاد دانشگاهی منتشر می شود و لیست کامل مدارک در این دفترچه، ذکر می گردد. تیم تحریریه مشاوران برتر نیز برای دسترسی راحت تر شما عزیزان، مدارک لازم ثبت نام ازمون استخدام تامین اجتماعی را در ادامه درج نموده است. 

  • عکس 4 × 3 (مربوط به سال جاری و بدون خط خوردگی و اثر مهر و منگنه)
  • مشخصات کارت ملی و شناسنامه
  • مندرجات گواهی فارغ التحصیلی
  • آدرس و کدپستی
  • شماره تماس ثابت و همراه
  • کد سهمیه (در صورت داشتن سهمیه)
  • پرداخت وجه ثبت نام و دریافت توکن پرداخت
  • اطلاعات فردی
  • اطلاعات تحصیلی
  • اطلاعات سوابق کاری

 

 

 

منبع: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

29 خرداد 1403

همانطور که می دانید ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های دبیری و هنرآموزی، آموزگاری و مربی پرورشی به صورت مجزا صورت می پذیرد. علاقمندان به هر یک از عنوان های ذکر شده می بایست با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و آگاهی از تمامی مراحل شرکت در آزمون با مراجعه به سایت مورد نظر نام نویسی خود را به انجام برسانند. به طور معمول با آغاز زمان نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دفترچه راهنمای آن برای سمت های شغلی متفاوت از طریق سایت سنجش و سایت جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد که متقاضیان می توانند با مطالعه آن از مراحل کامل انجام فرآیند ثبت نام در سایت های مذکور اطلاع یابند.

ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. متقاضیان برای نام نویسی در آزمون استخدامی مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین باید به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که در هنگام انجام فرآیند ثبت نام در سایت و بارگذاری مدارک و مشخصات خود بایستی با دقت بالایی عمل کرده، زیرا در صورت وجود هر گونه اشتباه در ثبت اطلاعات، عواقب آن بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

 

 

 


 

منبع: سایت ثبت نام الکترونیکی استخدامی آموزش و پرورش

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

29 خرداد 1403

 

پس از شروع ثبت نام کنکور، داوطلبان می بایست با آماده کردن مدارک ثبت نام الکترونیکی آزمون سراسری و اطلاعات مود نیاز خود به سایت سنحش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. این تکته را در نظر بگیرید که در هنگام وارد کردن اطلاعات بایستی دقت بالایی داشته باشید زیرا که هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب می باشد. گاهی اوقات متقاضیان در زمان ثبت نام یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه با نواقصی روبرو می شوند که سازمان سنجش فرصتی را در نظر می گیرد که این گونه افراد بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معمولا سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سه بازه زمانی را در نظر می گیرد که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است:

داوطلبانی که دارای هر گونه مشکلی در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش می باشند می بایست در بازه هایی که ذکر شد، مشخصات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. توجه داشته باشید که هر گونه مغایرت در وارد کردن اطلاعات ثبت نام از شرکت کردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بایستی با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید و در زمان های ذکر شده نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آورید.

 

 

 


 

منبع: ویرایش اطلاعات نام نویسی کنکور

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم