رتبه قبولی کارشناسی ارشد

5 مهر 1403

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 1403

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند، از جمله سوالات پرتکراری که دارند، در خصوص رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه ها در مقطع ارشد می باشد. در این مقاله از سایت مشاوران برتر، کارنامه های قبولی تمام رشته های کارشناسی ارشد را گرد آورده ایم و شما عزیزان نیز با مراجعه به گروه آزمایشی که در آزمون آن شرکت نموده اید، می توانید کارنامه های قبولی مربوطه را مشاهده نمایید و از آخرین تراز و رتبه های قبولی دانشگاه ها نیز اطلاع یابید.

 

 

 

 

منبع: رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

3 مهر 1403

مدارک ثبت نام بدون ازمون پیام نور

ثبت نام در دانشگاه پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه ها نیازمند درج اطلاعات شخصی و تحصیلی و همچنین بارگذاری برخی مدارک است. چنانچه این اطلاعات به صورت ناقص در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، آپلود شود، ثبت نام فرد متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

  1. اطلاعات مندرج بر روی کارت ملی و شناسنامه
  2. اطلاعات آخرین مدرک تحصیلی
  3. آدرس محل سکونت و کد پستی
  4. فرم انتخاب رشته
  5. پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت سریال اعتباری
  6. عکس 4 × 3 با فرمت jpg
  7. کد پیگیری ایثارگری (مختص داوطلبان دارای سهمیه رزمندگی و ایثارگری)
  8. کد رهگیری (مختص داوطلبان دارای تابعیت غیر ایرانی)
 

 

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا

3 مهر 1403

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا 1404

کنکور کارشناسی ارشد، هر ساله در رشته های مختلفی در کشور برگزار می شود. داوطلبان در صورتی که اطلاعات درست و مفیدی در رابطه با انتخاب رشته خود ندارند، می توانند از مشاوران با تجربه کمک بگیرند و از تجربیات آن ها بهره مند شوند. شما عزیزان می توانید از صفحه برنامه ریزی درسی، اقدام به رزرو برنامه و دریافت بهترین نوع برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا کنید. اگر در انتخاب این موضوع کمی تردید دارید، می توانید از مشاوره تحصیلی آنلاین و تلفنی مشاوران ما استفاده نمایید و از اطلاعات و تجربیات آن ها بهره ببرید.

 

 


 

منبع: برنامه ریزی کنکور ارشد مهندسی هوافضا

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت

3 مهر 1403

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت 1404

مهندسی نفت رشته ای از مهندسی است که به بررسی اکتشافات منابع زیرزمینی از جمله نفت و گاز می پردازد. این رشته به فعالیت های مربوط به تولید هیدروکربن ها مربوط  می شود که می تواند نفت خام یا گاز طبیعی باشد. نفت خام ترکیبی از کربن، هیدروژن، نیتروژن، گوگرد و اکسیژن است. مهندسان نفت در اکتشافات خود، به دنبال راه هایی هستند که بیشترین میزان استخراج و کمترین میزان خطر و آلودگی را برای محیط زیست داشته باشد. این رشته به داوطلبان یاد می دهد که چگونه فرآیند های مربوط به نفت را اکتشاف، حفاری و بهره برداری کنند. 

نفت اصلی ترین منبع انرژی در جهان شناخته می شود. کشور ایران یکی از کشور های نفت خیز جهان می باشد، به همین دلیل این رشته در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است و بازار کار خوبی نیز برای داوطلبان این رشته از مهندسی وجود دارد. رشته مهندسی نفت گرایش های مختلفی دارد که شامل (مهندسی اکتشاف، مهندسی حفاری، مهندسی مخازن و مهندسی بهره برداری) می شود. این رشته ارتباط تنگاتنگی با مباحث شیمی و زمین شناسی دارد. داوطلبان در این رشته باید در دروس ریاضی و فیزیک پایه قوی نیز داشته باشند همچنین درس زبان انگلیسی در این رشته اهمیت بالایی دارد زیرا که با توجه به شرایط این رشته در بازار کار، امکان دارد افراد به خارج از کشور نیز سفرهایی داشته باشند.




منبع: برنامه ریزی کارشناسی ارشد مهندسی نفت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین

2 مهر 1403

 

پیش از این که به بررسی زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین بپردازیم، لازم است که توضیح کوتاهی در رابطه با تغییری که اخیرا در این بانک صورت گرفته است، ارائه نماییم. طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و شورای پول و اعتبار در سال 1397، پنج بانک و موسسه اعتباری در راستای اصلاح نظام بانکداری با بانک سپه ادغام گردید که بانک قوامین یکی از آن ها بود.

توضیحات مذکور را با این هدف ارائه نمودیم که متذکر گردیم؛ افراد می بایست جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک قوامین، زمان برگزاری، شرایط و سایر اخبار مربوطه، به سامانه رسمی بانک سپه مراجعه نمایند. ناگفته نماند که ثبت نام آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین در سال 1393، از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی ghbi.ir صورت گرفت؛ اما با توجه به تغییرات صورت گرفته، پیش بینی می شود که متصدیان برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین در صورت تمایل به انتشار فراخوان، اطلاعیه های مربوطه را از طریق سامانه رسمی بانک سپه به نشانی banksepah.ir به اطلاع داوطلبان برسانند.

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی بانک قوامین منتشر نگردیده است؛ لذا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین مشخص نمی باشد. تیم تحریریه ما در صورت اطلاع از زمان آزمون استخدام این بانک، مقاله حاضر را به روزرسانی می کند تا شما عزیزان بتوانید در اسرع وقت مراحل نام نویسی خود را به انجام رسانید.

 

 


 

منبع: تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک قوامین

پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی محصل

2 مهر 1403

 

آیا شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال پیج اینستاگرام تحصیلی قابل اطمینان می باشید؟ باید بگوییم که اصلای جای نگرانی وجود ندارد! در این مطلب ما قصد داریم که صفحه اینستاگرام مشاوره تحصیلی محصل را که یک پیج قابل اعتماد با محتواهای کاملا موثق می باشد را معرفی نماییم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی مختلف در سراسر دنیا باعث شده است که نیاز مردم به اینترنت و انجام کارهای خود با شبکه های اجتماعی مختلف بیشتر شود.

در واقع بسیاری از مشاغل و موسسات با ایجاد پیج های اینستاگرامی یا کانال ها و گروه های مختلف در برنامه هایی همچون تلگرام، ایتا، روبیکا، بله و... اقدام به کسب درآمد یا خدمت رسانی به مردم می کنند. همچنین با به وجود آمدن مراکز مشاوره تحصیلی بسیار، تعداد این شبکه ها افزایش یافته است و افرادی که اخبار تحصیلی مربوط به ثبت نام آزمون ارشد، سراسری، دکتری، استخدامی ها، مدارس و... را دنبال می کنند، به دنبال یک موسسه قابل اعتماد و عضویت در شبکه های اجتماعی مطمئن می باشند. همانطور که در مطلب بالا اشاره شد، موسسه مشاوره تحصیلی محصل یک تیم قابل اعتماد در امر مشاوره تحصیلی همچنین اطلاع رسانی اخبار تحصیلی موثق به کاربرانش می باشد. با عضویت در پیج اینستاگرام ما می توانید از اخبار درست و به روز اطلاع یابید.


محتوای پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی محصل شامل چه موضوعاتی می شود؟

در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم که حتی شمایی که دارید این مطلب را می خوانید می توانید پیج اینستاگرام ما را داشته باشید. بله دقیقا با خود شما هستم و اصلا جای تعجبی ندارد! در واقع تمامی افراد از مقطع ابتدایی تا دکترای تخصصی همچنین داوطلبان تمامی آزمون های استخدامی می توانند صفحه ما را دنبال کنند. اجازه دهید تا کمی بیشتر پیج خود را به شما عزیزان معرفی کنیم.  در شبکه های اجتماعی محصل از جمله کانال تلگرام و پیج اینستاگرام اخبار تحصیلی مختلف به صورت به روز و منشا گرفته از خود سایت های مرجع به اطلاع متقاضیان می رسد.

 

 

 

منبع: پیج اینستاگرام محصل

ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور

1 مهر 1403

معرفی سازمان سنجش آموزش کشور 

سازمان سنجش آموزش کشور سازمانی دولتی است که وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران فعالیت می کند. هدف از تاسیس این سازمان، برگزاری سنجش های علمی و آموزشی است. این سازمان در سال 1347 تاسیس شد و با وجود تغییرات فراوان در تشکیلات اجرایی و داخلی، همچنان در حال انجام فعالیت می باشد.

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مسئول تعیین سطح دانشجویان برای ورود به دانشگاه و مراکز آموزش عالی دولتی می باشد. متصدی برگزاری آزمون های زیر نیز سازمان سنجش می باشد و سایت سازمان مذکور متشکل از بخش های نامبرده است.

 

 

 

 

 

منبع: ورود به سایت سازمان سنجش

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی

1 مهر 1403

ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد اسلامی

سایت دان دانشگاه آزاد، نسخه پیشرفته تمام سامانه های قبلی است و دانشجویان دانشگاه آزاد به راحتی و بدون نیاز به هیچ نوع اپلیکیشن و یا نرم افزار دیگری می توانند از این سامانه برای شرکت در کلاس های مجازی استفاده نمایند. دیری نپایید که تمام نسخه ها و سامانه های قبلی، جای خود را به نسخه جدید (سامانه دان)، دادند.

 

 

 

 

منبع: ورود به سامانه دانشگاه ازاد

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی و مواد

1 مهر 1403

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی و مواد 1404

متالورژی شاخه ای از علم مواد است که به شناخت و استخراج فلزات و فناوری های تولید و کار با فلزات می پردازد. این رشته مهندسی به طراحی و تولید مواد مورد نیاز صنایع مختلف می پردازد. مهندسان مواد و متالورژی نقش اساسی در توسعه فناوری ها و مواد جدید دارند. این رشته یکی از رشته های کاربردی در جهان امروز است و با انواع مواد معدنی و غیر معدنی سروکار دارد. رشته مهندسی مواد ساختار مواد، روش ساخت و تولید آن ها، خواص مواد، عملکرد مواد و نحوه استفاده از مواد گوناگون را مطالعه و بررسی می کند.

تاریخچه این رشته به حدود 7 الی 8 هزار سال پیش از هجرت بر می گردد. از زمانی که انسان فلز را شناخت، متالورژی را به عنوان یک هنر یاد گرفت. در گذشته مردم برای رفع نیاز های خودشان از طریق سعی و خطا، مواد را به شکلی تغییر می دادند اما امروزه مهندسان مواد با روش های اصولی و بررسی خواص مواد، آن ها را تغییر می دهند. یکی از لازمه های موفقیت در این رشته علاقه و همچنین پایه قوی در دروس ریاضی، فیزیک و شیمی داشتن است. مهندسان مواد برای ورود به بازار کار باید علاوه بر خواندن دروس دانشگاهی، مهارت های عملی را نیز کسب کنند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی و مواد

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن

29 شهريور 1403

 

بانک مسکن یکی از بانک های دولتی و دارای قدمت ایران می باشد که به عنوان چهارمین بانک شناخته شده ایران فعالیت خود را پس از ادغام چند بانک دیگر در سال 1358 آغاز کرده است. بسیاری از افراد جویای کار، استخدام در بانک مسکن را به سایر بانک ها ترجیح می دهند و از همین رو اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن برای ایشان حائز اهمیت می باشد.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها به دو صورت انجام می شود. پیش از همه بایستی بدانید که بسیاری از بانک ها به منظور جبران کمبود نیروی خود در مناصب مختلف شغلی، اقدام به برگزاری آزمون و یا جذب افراد صرفا از طریق بررسی رزومه می نمایند؛ اما گاهی نیز خود بانک متصدی برگزاری آزمون نبوده و شرکت در آزمون استخدامی بانک، از طریق شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن نیز در آخرین دوره جذب نیرو در این بانک، همزمان با ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بود که متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن می بایست اخبار دقیق برگزاری آزمون را از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری می نمودند. نظر به شیوه جذب نیرو بانک مسکن در سال 96، پیش بینی می شود که در سال های آتی این بانک مجددا از همین راه برای استخدام افراد استفاده نماید. البته امسال بانک مسکن در لیست ارائه شده دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نبوده و فعل حال تصمیم به برگزاری آزمون مستقل نیز نگرفته است. لذا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن مشخص نمی باشد.

با این وجود متقاضیان بایستی برای کسب اطلاعات دقیق به درگاه اینترنتی بانک مسکن مراجعه نمایند تا در صورت انتشار اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون استخدام بانک مسکن از جزئیات آن با خبر شوند. دور از انتظار نیست که بانک مسکن نیز همانند برخی دیگر از بانک ها خود مجری برگزاری آزمون استخدامی شده و یا با انتشار فراخوان دعوت به همکاری، نیروهای مورد نیاز شعبات خود را صرفا از طریق مصاحبه و بدون آزمون کتبی استخدام نماید. بنابراین پیگیری اخبار از سایت رسمی این بانک به نشانی bank_maskan.ir ضروری است.

 

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم