اعلام نتایج آزمون استخدامی موسسه اعتباری ملل

22 مهر 1403

 

بنابراین بعد از اینکه افراد متقاضی در آزمون استخدامی موسسه اعتباری شرکت نمودند، برای آگاهی از اعلام نتایج آزمون استخدامی موسسه اعتباری ملل نیاز است که به آدرس سایت melalbank.ir مراجعه نمایند. در واقع اعلام نتایج آزمون استخدامی موسسه اعتباری ملل در دو مرحله می باشد.

بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی و موفقیت در این آزمون، داوطلبان به مرحله گزینش و مصاحبه راه می یابند و با گذراندن مرحله گزینش که نتایج آن از طریق سایت موسسه اعتباری عسکریه و یا پیامک به داوطلبان اعلام می شود، به مرحله استخدام موسسه راه می یایند.

امکان دارد برخی از بانک ها علاوه بر آزمون، از طریق بررسی مدارک و رزومه، اقدام به جذب نیرو نمایند. در صورت واجد شرایط بودن شما از طریق پیامک، شماره تلفن و یا ایمیل اطلاع داده می شود تا برای مصاحبه حضوری به موسسه اعتباری مراجعه نمائید. از این رو اعلام نتایج موسسه اعتباری ملل متغیر است و بستگی به اعلام نتایج موسسه دارد.

توجه داشته باشید که اعلام نتایج از طریق شماره تماسی که فرد ثبت نموده است، به او اطلاع داده می شود و فرد داوطلب در هنگام درج شماره تلفن باید دقت داشته باشد. لازم به ذکر است که تکمیل فرم ثبت نام موسسه به منزله استخدام نیست و صرفا به دلیل بررسی مدارک است و بانک موظف به استخدام شما نیست.

 

 

 

 

منبع: اعلام نتیجه آزمون استخدامی موسسه اعتباری ملل

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم