نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش

2 آذر 1401

 

همواره نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش و ارتباط با این سازمان، یکی از دغدغه های اصلی کاربران مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر بوده است. زیرا این سازمان متصدی برگزاری آزمون های علمی و رسمی کشور همانند: ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، ثبت نام کارشناسی ارشد، ثبت نام دکتری سراسری و آزاد، ثبت نام آزمون استخدامی و... و همچنین اعلام نتایج آزمون های مذکور می باشد و در راستای این آزمون ها، پرسش و پاسخ های فراوانی به وجود می آید و سازمان سنجش آموزش کشور به منظور سهولت در امر ارتباط با کاربران و همچنین صرفه جویی در زمان، سیستم پاسخگویی اینترنتی را راه اندازه نموده است.

ورود به سایت ارسال درخواست اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور

سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

(برای ورود به سیستم پاسخگویی بر روی لینک فوق کلیک نمایید)

داوطلبان آزمون های سراسری و رسمی کشور می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اعتراض خود به بخش های گوناگون آزمون را ثبت نمایند.

نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش 

ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش یکی از راه های موثر برقراری ارتباط با این سازمان می باشد و داوطلبان می توانند درخواست هایی همانند (اعتراض به هر مرحله از آزمون، اعمال نشدن سهمیه، اشتباه در انتخاب رشته، دریافت شماره پرونده و داوطلبی و...) را ثبت نمایند و ظرف مدت 24 الی 72 ساعت پاسخ کارشناسان سازمان مذکور را دریافت نمایند. البته شایان ذکر است که این سازمان امکانات روش برقراری ارتباط تلفنی را نیز برای داوطلبان میسر ساخته است.

 

منبع: نحوه ثبت درخواست در سایت سنجش

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم